Sunday, August 1, 2010

Bahasa

Salam
hampir 20 tahun aku hidup
baru aku sedar yang aku ni minat Bahasa Melayu
tapi aku tak suka tatabahasa apa semua
tapi aku suka keindahan gaya bahasa buku yang aku baca
Novel cinta aku tak suka,tak pernah langsung baca dari muka surat 1 sampai habis
pernah baca la.baca kulit ja.
entah le, bosan maa novel cinta. plot cerita dua kali lima ja pun

hanya gambar hiasan.takdak kena mengena pun
http://cutestfood.com

Aku lebih suka cerita yang ada kaitan dengan kehidupan manusia
Hidup ini bagaikan fatamorgana. . .
Pergh.ala-ala bakal Sumaiya S.Said. ehe~
English juga aku minat. cuma masih lagi tak fasih.
Reading ok, writing kureng ok, speaking KO terus
lack of practise maybe

But I will try my best.
Go GO JiaYouu!!
Eh silap, gunakan bahasa melayu
Ayuh Ayuh! Berusaha!Berusaha!
=.= huduh pulak dengo
________________________________________________

Maafla hari ni tulis merepek.Saja bosan dan malas
Syyuuhh malas!!syuuhhhhh!!!!

Wassalam~

No comments: