Sunday, June 5, 2011

URL tukaran

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum

ehem. preett preeet preetttt(bunyi trumpet)
dengan ini ,saya ingin mengumumkan, bahawa saya akan menukar address blog saya
dari mayonis90 kepada
ilhamsumaiya.blogspot.com

bermula 2minggu dari sekarang saya akan tukaq
ingat nak tukaq la ni jugak tapi kot2 satgi kawan2 carik saya
tengok2 tak jumpa sebab address dah tukaq.hehe.

sebab apa tukaq?
sebab mayonis90 ni dari zaman dulu2 lagi, lagipun entah la rasa cam tak brapa best ja
lagipun mayonis tersimpan kisah2 lama saya. nak buat transformasi lah sikit.
:)

   

4 comments:

Pika pongpong said...

selamat berhijrah sahabat..

pika doakan smoga harimu ini lbh baik dr semalam
dan hari esok yg lebih baik dr hari ini..

continuous improvement..

actually bnyk post2 dalam mayonis yg best2.. sayang pulak rasa..

nati dah pndah, smpan lgi tak post2 lama..?

sbb wlpun lama, ada bnyk makna..

hihi.. :)

maya dandelion said...

terima kasih pika chan :) hehe.
insyaAllah stay blog sama, cuba link ja tukar :)

terima kasih krn menyokong blog ini.hihih

pika update la blog pika, nak baca :) .

Pika pongpong said...

hihi..pika dah delete pun blog pika maya..
pika ni jenis yg tak reti menulis sangat,
tapi pika sukaaa jalan2 pegi blog orang..

kt semua dalam prjalanan, pika doakan maya sentiasa mendapat ilham utk menulis n berkongsi supaya nati kt sama2 dpt buat apa yg di tulis berterusan..

take care!

maya dandelion said...

eh da delete ke?nape?
kalau pika ada blog,leh la usha2 aktiviti pika kat utp.hihihi.
blog kami ni pn tak berapa menarik, tak kreatif sgt.kna pikiaq bg wat pnulisan yg lebih mnarik, tak plain camtu ja.hihihi :)

terimakasih pika..iskisk...terharu rasa.insyaAllah moga kita sama2..aminnn :)