Saturday, July 14, 2012

Napas Baghu

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamu'alaikum wbt.
Arini pukul 4.30ptg,sampai maktab dr rumah.
Alhamdulillah best bangat balik rumah ! ^^


Kasih sayang ayah mama mbuatkan saya lupa sgala masalah
tp jgn lupa, ada kasih sayang lebih utama dr ayah dan mama
kasih sayang ALLAH :D

Alhamdulillah dah ok .tak fikir dah pun. dan dah refleksi diri sendiri.
Saya juga manusia ada kelemahan, dan ada juga kelebihan
dan kalau sy explain pn org tetap fikir mende sama (dah bpgalaman dgn bbrp org)


so, skrg, saya mmg silap 100% dan skrg saya nak mulakan beberapa perbaikian diri. wehu!
harap2 bkn tahi tahi ayam la.

In shaa Allah, ni adalah permulaan segalanya

Permulaan utk

  • saya ingat,saya mula nak jadi lebih pendiam dan byk berfikir (banyak berfikir ke,byk tidur? huehue)
  • jgn expect terlalu tinggi thdp seseorang. expect terlalu baik, atau expect terlalu buruk
  • kdg2 ada perkara kita tak kisah, tapi orang lain kisah. alert yg ni. ingatkan org tak kisah pn,bila sy pn rs tak ksah.kdg2 sy expect smua org mcm tu. sorry, ini salah saya.expect smua org tak kisah dgn sy,. kmgkinan ada perbezaan budaya antara kita,.
  • 'M' saya pesan, byk perbaiki diri,mungkin sbb kita dah lalai,lupakan Allah,so gedebuk,Allah bg ujian.
  • lebih mengenali orang, mcm mana
apa lagi ek?Tak ingat.nanti dh ingat ,guwer tambah lagik 

k,skian.wslm




  

No comments: