Friday, January 4, 2013

FB sudah boring

بسم الله الرحمن الرحيم


assalamu'alaikum

adakah anda semua rasa, facebook semakin memboringkan?

dulu saya kemain lagi aktif facebook.sikalang?

rasa bosan ja tengok facebook.

kadang-kadang on sebab nak tengok ada msg kat inbox tak,sbb kadang2 budak2 ni selalu bagi msg,tak balas nanti merajuk.kadang2 kawan sekolah kasi msg. kadang2 ada perkara penting kat group kelas

untuk stalk ke ape, tu zaman dulu-dulu. skrg semua itu membosankan.
alhamdulillah,terima kasih.kerana skrg dah ada mende lagi berfaedah boleh buat.boleh search web2 yang bermanfaat dan ilmiah untuk dibaca, drp buka fesbuk ntah hape2. hohoho

dan kadang2 takut jugak time kita post status, akan menimbulkan riak ke hape. saya tak sedar mende ni dulu, tp skrg bila tengok balik status2 lama, rasa mcm, "ish kalau aku tak post pun takpe.entah2 aku nak orang ramai like je kan". seriously kita tak tahu apa dalam hati kita,kdg2 niat nak ingatkan orang,nak tunjukkan ukhuwwah kita dgn orang lain, tp hati ni mmg susah nak jaga.sometimes takut tertimbul perasaan nak org tengok, or ape2 yg sewaktu dgnnya.nak org like ke ape. so better saya stop aktif di facebook. nak aktif di blog semula. at least kat sini kita tak tahu sapa like post kita, berapa jumlah like kita post.

so dengan bismillah, saya ingin mengaktifkan diri dalam dunia blog semula :)

2 comments:

Pika pongpong said...

Thanks Maya sebab ingatkan.. huhu :(

Nak aktif blog balik? Yeayyy! :D

maya dandelion said...

pika :) same2.takde papepn.hehehe

a'ah igt nak aktif balik.hehe