Wednesday, December 29, 2010

Saya dan Aku

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam
Setelah sebulan menggunakan "saya"
(oh ya sebenarnya untuk percubaan baru)
Rasa sangat tidak ke"Sumaiya"an
It doesnt look like the real Sumaiya
Perhaps i should change it back to 'aku' . .
I miss "Aku"


I am not so gentle or full of softness or soo behave,so and sooo etc etc
I am Sumaiya.
Simple. Unknown
Full of secrets
Unpredictable
Full of curiosity
About Islam, life and nature
Never give up in my life
Still searching for the real of me
And trying to be better day by day

Seems like "saya" is not click with me
Dont you think so,  eh?

(eceehh.gedik sungguh speaking.hehhe)

truly

3 comments:

etykus said...

haha. xgedik aihh speaking :P then who is sumaiya?

atiq lee said...

salam.

kadang-kadang kami ada jugak rasa macam apa yang maya rasa. terkonpius2 nak guna nama ganti diri apa. T_____T

maya dandelion said...

etykus: kihkih.bes gak speaking. who is sumaiya?sumaiya is ezzaty syahidah's friend :)

atiq: :) ni pun kadang2 saya, kadang2 aku.hahaha:)