Monday, July 2, 2012

Im not Formal Type Peepul

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamu'alaikum wbt

Pertama sekali, maafkan diri ini jika post-post saya merepek2 tidak mendidik jiwa anda.

Sebenarnya saya memang suka tulis style2 santai dan tidak terlalu formal.
Sebab itu memang diri saya. im not formal.

tapi in shaa Allah saya akan cuba utk mberi manfaat kepada orang sekeliling saya.

Sebab pa saya tak suka tulis formal atau panjang2 berjela? ok kalau santai panjang berjela takpa lagi.
Kalau formal panjang berjela?

Sebab saya meletakkan diri saya yang dahulu.sebelum hati saya disentuh. Pada waktu itu, saya Kureng suka baca artikel Islamik yang panjang berjela dan ayat formal sungguh. Seriously, im not into it.

Jadi saya harap, saya dapat mberi sedikit sebanyak manfaat kepada kalian dengan post yang santai tapi ada jugak mesej2 Islam di dalamnya.. in shaa Allah...kita berusaha Allah yang menilai. doakan utk saya dan sahabat2 saya..dan doakan utk diri anda jugak ! :)

Salam Sayang buat semua..Sayang semua kerana Allah ! :)

wslm




No comments: