Saturday, February 19, 2011

Slmt bTunang

بسم الله الرحمن الرحيم
Salam
Minggu lepas seorang rakan baik masa di Smk Sultanah Bahiyah dulu
Telahpun bertunang dengan jejaka pilihan hatinya
Nama penuh beliau ialah Nurul Afifah bt Azlan

Kami berkawan rapat semasa hostel.
Memandangkan saya ni pelajar baru masa form5, jadi saya pun kamceng dengan dia
Dorm dia pun sebelah dorm saya ja.Dia pelajar lama bahiyah tapi baru ja masuk hostel
Maka kami pun berkawan baik
Banyak yang kami share bersama


Walaupun kami ni banyak perbezaan, tapi saya tetap sayang dia
Sebab kami juga ada persamaan dari segi minat
Kami minat cokelat, orchestra,sentimental music. :)
Family saya dah kenal family dia, family dia pn dah kenal saya

Tapi sejak masing2 dah sambung belajar selepas spm
Memang sangat jarang contact.
Tapi walaupun begitu, dia tetap dalam hati dan ingatan saya
Kami pernah bergaduh, dan banyak tak bersependapat
Namun, perasaan sayang terhadap dia tetap tak luntur
Walaupn saya jarang tanya khabar dia, tak mesej
Kadangkala saya risaukan dia bila tengok facebook dia

Alhamdulillah, dia bertemu dengan lelaki yang bagi saya, berbeza dgn lelaki2 yang pernah dia kawan dahulu. saya berharap lelaki tersebut dapat menjaga efi sebaiknya setelah bergelar suami nanti.
saya sentiasa mendoakan terbaik buat dia.

semoga cepat kahwin :D

wslm

   

2 comments:

bloomyheart said...

thanks maya... huhuhhu.. rindu maya sangat2!!!!!!! :(

maya dandelion said...

:) efi sama2. :) hehehe