Monday, May 16, 2011

Maaf

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamu'alaikum w.b.t

Hari ni, sehari suntuk saya memikirkan sesuatu
saya rasa saya telah melakukan beberapa kesilapan di sini
di mana saya rasa penulisan blog saya tidak berbentuk memberi manfaat kepada orang lain
tetapi hanya berbentuk pendapat saya sendiri dan luahan hati
luahan hati yang sedih melihat insan2 sekeliling yang masih lagi
alpa dan lalai pada Allah.
kekesalan ini saya luahkan dalam blog
kerana saya merupakan insan seperti itu juga sebelum ini..
saya mendoakan supaya insan2 lain juga mpunyai kekuatan utk memilih
pilihan yang betul dalam hidup.
Allah  beri kita dua pilihan.dua jalan.
kita sahaja yang mampu memilihnya
jalan kebaikan atau jalan kejahatan.

____________

jika difikirkan kembali, muhasabah diri
saya tidak memberi apa2 manfaat pada orang lain dengan meluahkan pendapat saya
yang tiap kali pasti sama.
err.betul tak?saya sedar sebenarnya

bukankah kita perlu berusaha utk memberi manfaat kpd orang lain setiap hari?
dari perlakuan kita,percakapan kita atau penulisan kita
 hurm, saya akui saya silap di situ


mohon diberi ilham oleh Allah untuk menulis dengan lebih bermanfaat kepada insan lain.

sekali lagi saya memohon maaf .segala yang baik daripada Allah.segala yang buruk datang dari kesilapan saya sendiri.

~ Selamat Menduduki Peperiksaan! Niat kerana Allah taala. :)

wassalam



  

No comments: