Wednesday, February 22, 2012

Sebiru Hari Ini ^^

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamu'alaikum w.b.t
saya suka satu nasyid kontemporari ni.tajuk dia sebiru hari ini.
nasyid ni tentang persahabatan :)
saya copy paste je dari tenet. siap ada chord sekali
boleh la try guna keyboard atau gitaq.rekorder pn boleh kot.eehe

nasyid ni saya tujukan buat smua sahabat2 saya,
saya rasa bahagia dengan kalian semua!
sayang semua krn Allah!:)
to, all sahabat2 sperjuangan di ipg, kajian sosial 2 family,badlishans,bahiyahs,convents dan kpd smua kwn2 yg sayang sy krn Allah,sy juga syg smua krnAllah :)

from image.google..sorry sbb copy gambo ni.ntah la gmbo dr sape sbenanye.


ok,jom saya nyanyikan lagu Sebiru Hari Ini buat semua . ehem2..testing testing..one..two..three.. ;p
__________________________________________________

Em A D B7
Sebiru hari ini birunya bagai langit terang benderang
Em A D
Sebiru hati kita bersama disini
Em A D B7
Seindah hari ini indahnya bak permadani taman surga
Em A D
Seindah hati kita walau kita kan terpisah
Reff :
Em A
Bukankah hati kita telah lama menyatu
F#m Bm
Dalam tali kisah persahabatan ilahi
Em A
Pegang erat tangan kita terakhir kalinya
F#m Bm
Hapus airmata meski kita kan terpisah
Em A
Selamat jalan teman tetaplah berjuang
F#m Bm
Semoga kita bertemu kembali
Em A
Kenang masa indah kita
D
Sebiru hari ini
______________________________________________

 

No comments: