Saturday, June 4, 2011

bagaimana kabar hati?

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum
Alhamdulillah akhirnya saya jumpa video ni kat youtube!
before ni tengok dlm laptop sahabat2

first time tengok, rasa sebak
second time tengok, rasa nak nangis.
terima kasih kepada insan yang buat video ni :)

sangat memberi semangat dan motivasi
untuk tegar di jalan yang..
jalan yang sukar kita temui majoriti manusia.
dan jalan ini juga, sering dipandang serong
saya akui jalan ni amat berat bagi saya
yang boleh dikatakan ilmu hanya 0.01%
saya tahu saya miskin ilmu
tapi demi mperbaiki diri dan demi keluarga saya sekarang
dan keluarga saya akan datang.dan generasi akan datang.
walau berat macam mana pun,
kita perlu tempuhi jua.



kerana syurga Allah tu mahal harganya.
takkan lah kita senang lenang tak buat apa di dunia ini
tak rasa berat langsung.tak berusaha langsung nak dekatkan diri dgn Allah
ingat, syurga Allah itu bukan murah harganya :)

amalan kita sangat sangat sdikit.kita kena sedo kita ni sangat sikit amalan
utk dibawa ke akhirat
apa salahnya kita berusaha,walaupun sedikit, tapi kita niat utk perbaiki diri

:)

wassalam

No comments: