Thursday, September 2, 2010

Tamatlah Sudah SBE

Salam
Ari ini, berakhirlah sudah SBE ku di
Sk St Anne's Convent, Kulim
Setelah hampir 8 tahun akhirnya aku kembali semula ke sini
ramai guru baru tapi guru lama ada jugak
cikgu-cikgu masih tak berubah seperti dahulu, masih nampak muda (cewahh)

antara cikgu-cikgu yang masih lagi ada di sini:
Cikgu Jann
Cikgu Faridah
Ustaz Norshaidi
Ustazah Sarina
Cikgu Zawiyah
Teacher Thila
Mrs Quek Mee Tiang
Sir Sazali
Cikgu Radzi
Cikgu Hashimah
CIkgu Nazriah

seronok jumpa depa,lama betoi kan dak jmpa.hehe
Terima kasih kepada cikgu-cikgu di atas yang telah mengajar saya
yang tak mengajar pun ada,tapi saya still ingat muka cikgu
gumbira melihat cikgu sekalian.hheeh

selama seminggu mencari bahan untuk membuat laporan SBE di sekolah ini
baru aku perasan yang gambar aku takdak. hal ini adalah disebabkan aku menjalankan
SBE ini sorang sorang. jadik takdak tukang amik gmbar.tapi takpa tak kisah pun
sebab guwer memang tak bapa suka nak tangkap gmba sorang-sorang ni
hehe. oklah, biarlah gambar berbicara

skolah lama ku.(tanda salib atas tu telah guwer edit )


1 Dahlia
cikgu lama yang still ada kat convent. tharu rupanya aku masih diingati. mane tak diingati
dulu pemalas gile wat keje sekolah!hehe


comel kan?
cikgu sumaiya SS

Terima kasih kepada semua guru SK St Anne's Convent yang menolong saya sepanjang saya di sini. terima kasih kepada bahagian pentadbiran, Guru Besar, PK1, PK Hem,PK koko, Staf sokongan, CIkgu-cikgu dan pelajar. semua sangat membantu saya di sini. lain hari kita jumpa lagi ya.

sekian wassalam

4 comments:

Unknown said...

da abes da??kmi sok,,hihi

pikapong said...

omaigotttttt, masyaAllah!!

terinagt zaman dulu2. Kat convent tu mcm2 zaman di lalui, zaman jahiliyyah, zaman gelap, zaman nakal, zaman mcm2 lah.

1 dahlia pulak ea, 1 Jaya, 1Gigih 1 Azam sampai 6 Jaya will always remain.

Tahniah kpd cikgu sumaiya, siapa sangka, murid yang dulu satu geng sama2 nakal sekarang dah balik ke sekolah sebgi cikgu untuk berbakti..

:)

Amirah said...

ko p skola lama ko eh?
ak ponnnnnn...
hehe.
ak wat sbe sorang2..
tadak pic ak sgt..
pic student ngn ckgu ngajar ade la.
ckupla kot..
ak amik pengajian sosial,bkn pengajian fotografi..huhu.

maya dandelion said...

salam
is: hehe. slmt bercuti is :) balik penang ke?


pika:haha.zaman yang kes kita dua orang dgn sorg bdk tu,smpai mak dia nak bw p ppd.kehkehkeh.

darjah 1 ja pakai bunga ni, darjah 2 dan ke atas still jaya gigih azam

tima kasih ir nur syaffiqa ruzlan. :) nati bila2 kita pi sama2 plak.ehehe :D

mira:sama la aku.sorang2.isk2.tadak satu pn gmba aku.ada pn gamba syok sndiri dalam kete.bahaha