Friday, December 24, 2010

Harapan

بسم الله الرحمن الرحيم 

Salam

Alhamdulillah hari ni macam mane entah boleh mendapat ilham dan idea untuk menambah sesuatu dalam blog ini. seperti yg saya beritau sebelum ni,saya nak cuba untuk memberi sesuatu kepada pengunjung blog ni . (perasan macam ramai je pengunjung kat sini.ahah~)

sesuatu yang bermakna dan bermanfaat untuk difikirkan bersama. mungkin untuk perbaiki diri dan muhasabah diri,atau ilmu yang boleh digunakan dalam kehidupan seharian .
Hidup ini kita perlu saling memberi :)

harapan saya ialah supaya tak hangat hangat tahi ayam dalam melakukan perubahan blog ni. macam tahun lepas macam2 plan tapi satu pun..yilekk. tak jadi pa pun.

antara idea yang bernas tersebut ;

1. Post tentang artikel yang telah dicopy dari Majalah Solusi. Bagi saya majalah solusi ni banyak sangat ilmu yang boleh dikongsi bersama. sebab dia mudah difahami dan padat dgn ilmu. Lagipun, saya ni tak pandai lagi nak buat ayat sendiri dan ilmu agama pun masih kurang. InsyaAllah semoga saya istiqomah dalam mengepost artikel dr solusi .

2. Post tentang english, sebab saya pun  nak improve english ni. tentang vocabulary dan ape2 yang kaitan dengan english.

3. tentang culture negara-negara lain, sebab saya memang minat dari kecik untuk mengetahui culture bangsa dan negara lain. dan teringin nak belajar bahasa negara lain. masa sekolah dulu berangan nak jadi lingustic!hakhak. berangan kuat!

4. apa apa info yang boleh diaplikasi dalam hidup seharian dan yang memberi kebaikan kepada orang lain

5. apa apa yang berinformasi supaya blog ni 'hidup' sikit dan ceria! tak la suram je tengok kan

Itulah antara harapanku untuk blog ini. Semoga tercapai impian ni, bukan seperti hot hot tahi chicken okay.

sekian wassalam~
dari  hati
  

No comments: