Wednesday, December 22, 2010

PSV atau Muzik

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam
Minggu lepas heboh antara budak budak KS batch kami
Tentang minor kami
Sebab minor ditetapkan masa sem3. 
Dan minor tak sama bagi setiap batch
Macam senior saya major KS juga tapi minor BM atau BI

Entah macam mana batch kami tersesat ditetapkan minor PSV atau Muzik
saya minat PSV.muzik pun minat jugak.
tapi hati lebih kepada psv sebab suka melukis
muzik tak berapa nak sebab saya malu lah nak nyanyi-nyanyi sorang2 dan buat gaya
Mesti nyanyi pun kena bersemangat kan sebab nak ajaq budak sekola rendah
Kalau kalau ada amali muzik nanti kan. Mana nak tau kena nyanyi individu atau compose lagu kanak2 sendiri ke. (kuatnya berangan)



Memang lah, nanti dah posting pun maybe kena ajar muzik dan subjek2 lain
Saya tak kisah kalau dah posting kena ajaq muzik sebab boleh nyanyi depan budak budak je pun
Ni kalau minor muzik, saya belajar subjek ini dalam kelas tiap minggu. 
Dan depan lecturer dan kawan-kawan. Malu nya =.=
Ye memang ada Asas Permainan Keyboard. tapi nati sem akan datang akan belajar nyanyian dlm bilik darjah. huwaa! Tak mboh!!tamau!


gambar dari iklan.pilihan-rakyat.com

Masih dilema antara muzik dan psv.
mana satu yang sepatutnya saya pilih
mama suruh amik psv.
minat psv. muzik minat juga
tapi lebih kepada psv.
Nak psv tapi taknak tukar kelas :(
sebab dah selesa dengan kelas sekarang ni. lagipun banyak memori kami cipta bersama.
isk isk isk...........

semoga Allah memberikanku ilham untuk membuat keputusan yang terbaik nanti.
Amin. 

cetusan hati, 

 

2 comments:

Insan Gemilang said...

maya..huk2..ca't imagine u r no longer with us.. :(

maya dandelion said...

eja ;(
sedihnya.awatla bpg wat kita camni!huhuhu...tak decide lagi camna. penin.....
sayang kelas kita..................