Wednesday, January 19, 2011

Saya Blog

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam
Kenapa saya berblogging?Kenapa saya menulis di blog ini
Adakah kita ada tujuan dan matlamat kita masing-masing?

Saya mula blogging sejak habis SPM
masa tu akhir tahun 2007.
Lama dah.
tapi tujuan blogging sebab nak tulis kisah diri saya.
tentang aktiviti saya, tentang masalah,jalan p mna.etc etc
Blog ni hanya seperti Diari Elektronik
Ayat pun agak gedikk pada zaman tersebut.

Lama-kelamaan blog ni merupakan medium untuk bercerita kisah diri 
dan ketidakpuasan terhadap orang lain
Ehe~
Kira macam tempat nak lepas ketidakpuasan hati la
Sungguh kanak-kanak .perangai childish
- - - - - - - - - - - - - - - - -

Harap selepas ni dapat menulis sesuatu yang berfaedah
Mungkin dapat bagi input yang berfaedah kepada orang lain
Bukan syok sendiri mcam sebelum sebelum ni.

Apa-apa pun, yg palingg penting sekali 
tiap kali nak post blog tu, niat kerana Allah :)


*ada terbaca, betul ke ek, blog ni melambangkan peribadi tuan blog tu?
wassalam~
 

No comments: