Wednesday, August 17, 2011

Post ke 500

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamu'alaikum
alhamdulillah setelah hampir 3 tahun lebih berblogging
hari ini sudah mencecah post yang ke 500
walaupun post saya tak la berpekdah mana kadang2 tu.



Teringat kembali pertama kali berjinak jinak dalam blogging ni
masa lepas SPM, Disember 2007

insan yang memperkenalkan saya tentang blogging ni
tak lain dan tak bukan adelah
saudari Anis Nadia bt Ismail

junior di Badlishah dulu
sampai sekarang saya ingat lagi dia cadangkan saya try blog utk isi masa lepas SPM
terima kasih pada insan comel tersebut

blog saya macam makin lama makin tak bermaya
hurm,kadang2 macam syok sendiri pun ada.
ahah!

tapi apa2 pun, tujuan saya buat blog ini bukan utk menjaja cerita, menarik perhatian orang atau utk populariti. hanya sebagai tempat utk berkongsi idea , maklumat dan cerita
mcm diari digital.

jadi, jangan rasa sedih jika anda rasa hanya anda sorang yg membaca blog anda setiap hari! :D

rasa lepas ni nak masukkan banyak2 gamba.
sebab saya minat tangkap gamba..
tapi bukan gamba syok sendiri,tapi gambar kehidupan. :)

wslm

 

6 comments:

Azhar Yusoff said...

tahniah...teruskan berblogging.....

maya dandelion said...

terima kasih ya

Qani'ah said...

setia jd stalker maya=)
moga trus diberi kekuatan utk smpaikan kebaikan..
walau sekecil mane pun usaha kita,inshaallah ada nilai di sisi Allah..^^

maya dandelion said...

mirae :) tharunye ada org stalker walaupn tak menarik mane pn blog kite ni.hihi :)
insyaAllah..syukran :) moga Allah beri kekuatan utk saye terus smgt..bkn hangat2 tahi ayam..ehehe

Qani'ah said...

hehe..doakan kite diberi kekuatan utk menulis jgk nanti..hihi..teringin,tp malas=p

maya dandelion said...

moga mira diberi kekuatan.aminnnn..go go mirae! =D