Monday, November 14, 2011

Sayonara Senior.

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum w.b.t

Hari ini hari Isnin, hari terakhir saya bersama rumet saya, yang merupakan pelajar tahun akhir.
walaupun hanya satu sem bergelar rumet, namun terasa seperti beberapa tahun bersama

buat kak ida, time kasih krn byk menolong saya dan sabar dgn kerenah saya
di kala saya pemalas nak beli makanan dan taknak makan nasi (konon nak jimat duit.)
tup tup, kak ida mesti belikan saya makanan. kalau tak beli pun, kdg2 dia masakkan utk saya
kadang2 ajak saya share makanan sama2. makan dalam polisterin sama2
sweet kan ^.^

ms birthday saya, kak ida blanje mi sup
pastu suruh saya pilih kek, dan smbut besday kat bilik dgn jiran2 .
tp besday kak ida saya tak smbut pn,just wish mcm biasa.hehehe

byk knangan bsame kak ida.yg pling tak lupa masa km sama2 mharungi detik getir itu..

smoga kak ida dan family dipermudahkan urusan oleh Allah.amin.:)

dan juga kak lina dan kak wawa :) saya akn mrindui awak bertiga selepas ini...

______________________________

tak lupa kepada senior2 lain yang pernah mengenali ,telah mengenali dan masih mengenali saya
terutama ms waktu saya masih lagi PPISMP, 
yg mengenali saya ktika prangaiku agak gedik

maafkan diri jika terkasar bahasa dan klihatan agk sombong tak spt dahulu

smoga kalian juga dipermudahkan urusan oleh Allah.
_______________________________

jadilah guru yang berkhidmat niat krn Allah
dan jadi contoh yg baik kpd anak murid.
wslm
 

No comments: