Wednesday, November 24, 2010

Mereka


Salam

Berdasarkan gambar di atas, apa dapat anda lihat? Buat rumusan tidak lebih daripada 100 perkataan.

~
Bila duduk saja saja
Mesti teringat dekat depa ni
Yang kiri sekali mesti la selalu ingat
Keluarga saya.
Ayah Mama
Kakak,Nana,Sofia,Adik
Ayah walau segarang mana pn ayah, se'bekeng' mana pun ayah, setegas mana pun ayah
Saya masih sayangkan ayah
Mama, walau pun kadangkala teguran mama buat saya kecik hati, tapi sekarang saya sedar semua itu untuk kebaikan saya. Saya sayangkan mama. Syurga kan bawah tapak kaki mama (Walaupun tak nampak pun setelah lama membelek belek kaki mama)
Adik beradik kesayangan saya.Saya sangat sayangkan kalian.
Kalian tempat saya bersuka ria, bergurau senda, bercerita, bermain ,berjalan2 , semua bersama sama
saya sayang kalian semua!

Yang tengah tu!
Chad,TikahPadel,Aiman,Ayat,TikahPadel.
Sedih bila tengok gambaq ni.huhuhu.sekarang ni masing masing dah busy
cuti tak sama dah..
Depa ni walopun jarang saya contact, tapi diorang antara the first person dalam fikiran
Bila balik rumah....sebab mereka ni telah mengajar saya erti persahabatan..
ketika waktu saya masih lagi mencari erti persahabatan yang sebenar. ..
Love U All!!

Kanan sekali tu gambaq rakan sekelas , satu kos
PISMP Pengajian Sosial 2 Ambilan Jan 2010
Sayang mereka juga.sebab mereka ni yang banyak bagi kerjasama tolong menolong bila ada masalah
especially masa saya jadi ketua unit semester lepas
korang adalah kawan yang sangat baik! :)

Yang takda gamba kat atas tu, yang selalu dalam ingatan saya adalah insan insan seperti berikut
Syaffiqa - kawan dari darjah 1 selalu gaduh2.hakhak
Zafira - baru rapat masa form4 tapi kamceng dgn saya
Efi - kwn baru masa form5 skolah di aloq staq. selalu mhabiskan masa bsama beliau ! :D
Intan - kwn baru juga masa form5 tapi entah kenapa,selalu hati ni teringatkan intan


saya sangat merindui kalian.....bagi saya, persahabatan itu sangat penting.
Penting daripada bercinta! 

2 comments:

pika pongpong said...

ouh terharu nya.. isk3..
pika punnnn...!!

ni nmpk gaya kna wat gamaq spesel ngan zafira nih.
tajuk "sahabat taman keranji"
hihi..

p/s: moga ukhwah berkekalan...
saling teguq meneneguq n ingat mngingati..
:))

bloomyheart said...

huhuh.. dont worry our memory always remain in our heart@mind..

;)