Monday, March 14, 2011

Oho Blogku

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamu'alaikum
Tiba-tiba teringat seorang hamba Allah bg cadangan kat guwer
katanya, "Maya buh la link blog maya kat wall facebook maya,baru orang boleh baca"

Tersengeh beberapa saat.

cutestfood.com

Walaupun dah genap 3 tahun lebih blogging (start akhir Dis 2007)
tapi sampai detik ni,follower ada 76 orang je pun
tapi itu bkn perkara besaq,sebab saya harap mereka dpt sesuatu yang beri mereka ilmu dr blog saya
bukan hanya follow saya untuk suka suka.

saya segan malu bila kakak,atau adik sendiri baca blog.
siap lari berapa kilometer dari kakak atau adik yg tengah baca blog ni kat rumah
kat depan mata ku.malu!

lagi segan bila kwn2 kata dah baca blog ku
tiba2 rasa malu sangat, entah nape. pelik kn!

sebab tu lah sampai skarang blog ku tidak berkembang dengan pesatnya
malu, faktor utama. malu tak bertempat!
nak memberi sesuatu pada orang tapi segan nak post link blog ni kat wall
jadi, saya lebih selesa kalau orang baca dan terjumpa blog ni secara tak sengaja
sebab rasa malu yang pelik.ehe. jadi bacalah, dan jangan baca blog ni depan saya .ehe

dan saya kurg sikit nk masuk contest atau follow blog orang lain
melainkan follow blog kawan2 dikenali dan blog yg sy rasa beri saya input dan ilmu
contest pulak kalau ke arah Islam, saya join, tapi kalau macam utk saje2, taklah.
mcm aritu kawan saya mahfuzah bg contest tentang soalan2 tajwid dan hukum2 Islam
first time jmpe contest mcm tu. bagus betul org buat contest tu kan :) hanya Allah dpt mbalasnya.


wassalam

   

No comments: