Saturday, July 10, 2010

Berjalan

Salam
Alhamdulillah elaun sudah masuk.
Sebenarnya memang minggu lepas plan dah nak klua jmaat ni ( 9Julai2010)
Walaupun waktu tu takdapat elaun lagi,tapi kami memang nak p KB sebab ada la sikit
hal.ehe

Jadi kami pun bertolak pukul 9 pagi ke KBMall.
Seperti biasa,tempat wajib gi kalau gi KB ialah kedai Dinie Ahmudi kat Jln Dato Pati
Sebab kedai tu kedai faveret aku untuk beli tudung.kadang2 ada orang pesan beli.

Lepastu pergi KBMall. mula-mula sampai gi makan dulu, depa ni nak makan kat Rasamas
Aku pun ikut je.tapi disebabkan aku nak jimat duit(bukan kedekutt ehhh),aku pun beli
burger RM2.80 kat A&W pastu bungkus makan sekali dengan depa kat Rasamas.wahhaa!!jimat duit!

Lepastu pergi kedai baju,pastu gi Popular,pastu SMO,pastu kedai komp.pastu gi pacific pastu gi tesco then gi big apple.Setakat ni aku hanya membelanjakan wang untuk tujuan tujuan yang memang ada dalam List Barang nak beli. So aku tak tersasar dari matlamat aku gi KB.tapi, ahaaa.ada gak out of list,tapi satu barang ja.kehkeh

untuk ABM

buku faveret adik.sekali sekala perabih duit utk adik tsayang.ecewah


Lepas gi tesco maka kami pun pulang dan singgah sat rumah Izzati.
Kesimpulannya, aku tidak membazir banyak sangat seperti sebelum sebelum ini
before ni kalau gi KB, mesti beli kek secret recipe,dan akan perabis duit beli brang-brang tak perlu sperti beg, perfume, jam dan barang-barang comel.

Akhirnya, aku berjaya untuk menahan diri dari beli mende merepek.ahaksss
sekian wassalam.

No comments: