Friday, July 30, 2010

Mari Bersastera.Ewah

Salam
Setelah sekian lama
Setelah 20 tahun hidup
Baru aku berminat dengan sastera Melayu.tapi bukan semua penulis aku berminat
Baru nak berjinak-jinak dengan tulisan Faisal Tehrani

Beberapa minggu lepas aku wat survey online,buku apa karya Faisal Tehrani yang first nak beli. Tiba-tiba tertengok buku bertajuk "Manikam Kalbu". Menurut ulasan pembaca, buku ni seronok. Penulis menggabungkan ayat sastera yang mudah difahami dan disertakan kesedaran Islam tentang fesyen pakaian zaman sekarang.

Jumaat lepas cari buku ni kat SMO KB Mall.tapi orang tu cakap tak ada.
Jadi aku cuba tempah online melalui website Ujana Ilmu. Tempah hari Jumaat.
Hari Selasa dah sampai IPG Ksm. Baru baca beberapa muka surat, menarik buku ni :)

(belakang tu pro forma .ehe)

Aku ada terbaca Faisal Tehrani ni menyokong fahaman syiah.
Aku tak ada bukti nak tuduh dia bukan-bukan,jadi aku tak kisah semua tu.Yang penting dia menulis buku yang baik dan bagus jika dibandingkan dengan novel cinta. Tak gitu?

Skema la pulak ayat aku sekarang ni an. muahahah. ok la,mari membaca! :)
Wassalam

No comments: