Wednesday, July 14, 2010

Melebur Takabbur

Salam
Di sini aku ingin mempromote majalah Solusi yang terbaru
ISU 21 : MELEBUR TAKABBUR


Kepada yang tidak pernah membaca majalah SOlusi, dapatkan di kedai berhampiran BSN Jerteh
Try try la baca. InsyaAllah kalau baca dengan tekun, setiap artikel tu banyak memberikan input pada diri kita,ayat pun sesuai dengan kita yang masih remaja ni (erk.remaja lagi ke?)

Banyak artikel yang best dalam isu ni,antaranya yang menarik ialah coretan bertudung labuh. pengalaman penulis yang bertudung labuh. Antara yang aku tertarik ialah dia cakap,

Bila bertudung labuh ni, orang nak ragut handbag pun tak boleh, Kemungkinan besar tak boleh dan aku pun rasa mustahil orang boleh ragut beg tangan .Sebab handbag tu ada dalam tudung yang labuh, so peragut mana nak nampak kan. tak pernah pun aku terfikir yang camni. hehe. aku respek pada kawan-kawan ,junior dan senior senior yang dulu pakai tudung biasa, sekarang pakai tudung labuh penuh. mesti banyak perkara yang korang pikir sebelum betul2 nak tukar tudung labuh.ada seorang hamba Allah yang aku kenal, masa first masuk maktab, dia biasa-biasa ja.tapi sekarang ni bertudung labuh.tengok muka dia pun rasa tenang aje..

Sapa sapa nak beli gi la beli. harga RM9.00
kalau nak try baca dulu pun boleh. pinjam kat aku yek.

*(Awat aku semangat sangat promote solusi?boleh kot jadi promoter solusi.ehe)

No comments: