Monday, August 16, 2010

Budu dan Petai

Salam
Budu dan petai.
Dua mende yang aku sangat anti dulu-dulu
budu.busuk.petai.busuk jugak

Aku pernah merasa Domino's Pizza,Manhattan Fish,PizzaHut,KFC,McDollah(McDonald),
Tapi tak pernah rasa makanan dua ni
Budu dan Petai
Kat rumah aku, mama ayah tak pernah langsung beli petai selama ni
Budu pun tak pernah (memang la,kedah tak makan sangat budu ni)

Tapi di sini guwer nak ucapkan terima kasih pada rakan-rakan
yang telah mengajar aku budu dan petai
kawan-kawan ku di sini kata, "Try la makan"
Setelah try, sedap gak!
Kini aku join sekaki kalau ada budu dan petai .dah jadik favourite plak!
ahahahaha~
apa-apa pun, pengajaran di sini, cuba la suma makanan tempatan.
jangan berlagak bandar sangat! (cam aku .ehe)
ingat kita semua ni asal dari kampung gak kan.tok nenek moyang kita.

sekian wslm

No comments: