Friday, August 6, 2010

Mana Lu pigi ha?

Salam
sejak aku takde pesbuk ni
banyak kawan-kawan zmn skolah tanya

weh maya,mana hang pi?mendiamkan diri sekarang ni.
awat delete pesbuk?tak keep in touch dah kita sekarang ni
lama tak dengaq habaq berita.pa habaq?

begitulah alkisahnya.
pertama sekali, aku nak minta maaf pada rakan-rakan ku
dari sekolah rendah sampaaaiii sekolah menengah.
memang pesbuk tempat utk kumpul kawan-kawan lama
tapi bagi aku, kadang tu ada yang add ja, tapi teguq sekali dua pastu diam.
kadang tu aku hat semangat over sangat duk tanya macam-macam,blaja mana, pa habaq,

cutestfood.com

tapi ada yang tamau layan aku ja.balas pn malas2.isk isk..
jadi aku wat keputusan, siapa kawan lama hat betoi2 nak contact dengan aku
mesti akan cari gak aku walau camna pun, nombor semustinya
jadi ada beberapa yang memang minta no aku masa mula-mula add pesbuk
so tak la rasa rugi mana bila delete pesbuk. lagipun aku tak dapat apa-apa sgt pun dr pesbuk
ehe,ini pandangan peribadi.
setiap orang ada pandangan dia,ada hat manfaat sepenuhnya pesbuk. betoi dak?

akhir-akhir ini aku rasa macam nak mendiamkan diri sedikit demi sedikit
cukuplah tempoh 20 tahun aku bernafas, aku gemar mencapub sana sini, gembira sana sini
enjoy sana sini.
cukuplah selama 20 tahun ni aku gemar mengata orang,tak puas hati kat orang, dengki kat orang,sakit hati. bla.bla.etc.etc
cukuplah selama ini aku selalu kata dalam hati, "eleh macam la baik sangat"."eleh macam la bagus sangat","skema nya orang ni"."pendiamnya,mesti bosan". etc etc persepsi jahat
cukuplah aku alpa, cukuplah aku tak ingat tujuan aku hidup..

nahh.ambik.sekarang aku sendiri yang ikut tingkahlaku orang yang aku mengata tu. orang yang aku cakap pendiam,skema,tak sporting.

syukur.alhamdulillah.
wslm



2 comments:

pikapongpong said...

wa talak pigi mana2 lah amoi..

hihi..
btw
Silamat Berpuasa ya amoi..

'Happy Ramadhan Kareem'

;D

maya dandelion said...

wslm
amoii??awat plak amoi.aiyaaa apek. lama tak jumpa sama wa horr
selamat berpuasa apek.heehe :)